Plany 2017

  • ZESPÓŁ OPARTY NA WYCHOWANKACH

    W najbliższym sezonie stawiamy na wychowanków Stali Rzeszów. Z nimi kibice najbardziej się utożsamiają i to właśnie oni będą stanowić trzon naszego zespołu. Szansa dla wychowanków ma być jasnym przekazem dla młodych adeptów sportu żużlowego, że mogą w przyszłości liczyć na miejsce w składzie „Żurawi”.


  • Rekordowa frekwencja

    Wzrost frekwencji kibiców na meczach Stali Rzeszów w 2015 - podyktowany rozbudową stadionu miejskiego, na którym rozgrywane są mecze drużyny – obecnie stadion może pomieścić 12 700 osób.

  • Oferta

    Szanowni Państwo!
    Drodzy kibice!
    Nowy sezon 2017 to nowe wyzwania. Przystępujemy do niego bogatsi o doświadczenie z lat poprzednich i z niezmiennymi nadziejami na dobry rezultat. A tym będzie z pewnością szybki powrót do Ekstraligi, czyli najlepszej żużlowej ligi świata. Rzeszów to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. Do naszego miasta ciągle napływają nowi inwestorzy, którzy dostrzegają potencjał na lokalnym rynku. Kultura oraz sport w Rzeszowie również dotrzymują kroku temu trendowi. My jako najbardziej utytułowany klub w regionie staramy się dostosować do tej tendencji. Speedway Stal Rzeszów to coś więcej niż klub. Istnienie naszej drużyny nie miałoby sensu bez naszych kibiców. Wszystkie nasze działania realizowane są z myślą właśnie o nich od 1951 roku! W sporcie żużlowym kapitalną rolę odgrywają sponsorzy. Na szczęście wielu ludzi dostrzega i docenia rolę żużla w życiu mieszkańców Rzeszowa i okolic. 65 lat tradycji sportu żużlowego w Rzeszowie to dorobek wielu pokoleń. Jestem przekonany, że rzeszowskie środowisko żużlowe zbuduje dalszy ciąg tej pięknej historii na kolejne lata.
    Andrzej Łabudzki
    Prezes Speedway Stal Rzeszów SA.

    Reklama na zawodnikach

    Sponsor otrzymuje prawo do umieszczenia swego logo na kevlarach i osłonie motocykli wszystkich zawodników drużyny.

    Reklama na stadionie podczas meczy

    OBIEKT SPORTOWY
    - Plansza reklamowa o wymiarach nie większych niż 3 m x 1 m, eksponowana na płycie stadionu podczas wszystkich zawodów żużlowych vis a vis widowni, w zasięgu kamer telewizyjnych.
    - Reklama na bandzie żużlowej drewnianej (proste).
    - Reklama na bandzie żużlowej pneumatycznej (łuki).
    - Reklama przed bandą żużlową od strony kibiców trybuny VIP, o wymiarach nie większych.
    - Reklama foniczna (spoty reklamowe o długości do 20 sekund – min. 2 powtórzenia w czasie meczu).
    - Reklama na Telebimie w formie spotów.

    Reklama w internecie

    Sponsor ma prawo do umieszczenia logotypu na oficjalnej stronie drużyny wraz z bezpośrednim linkiem do swojej strony firmowej (umowa musi być zawarta na min. 6 miesięcy).

    Reklama w materiałach poligraficznych

    - Reklama w programie żużlowym – „bieg sponsorowany” – logo w tabeli biegopunktowej.
    - Reklama graficzna w programach żużlowych.
    - Reklama na biletach – reklama drukowana na rewersie biletów wstępu na zawody.

    Reklama indywidualna niestandardowa

    Ponadto oferujemy Państwu niestandardowe formy reklamy i promocji w postaci:
    - Akcji promocyjnych na terenie stadionu.
    - Insertu ulotek promocyjnych do oficjalnych programów zawodów.
    - Prezentacji produktów Sponsora dla kibiców na obiekcie oraz na murawie stadionu podczas zawodów.
    - Prezentacji pojazdów Sponsora na torze żużlowym przed zawodami połączonej z wywiezieniem zawodników do prezentacji.
    - Inne, niestandardowe formy reklamy, na które jesteśmy otwarci, uzgadniane są indywidualnie.

    Sponsor główny meczu

    Pakiet obejmujący zwiększenie ilości nośników reklamy oraz niestandardowe działania promocyjne (sampling, dystrybucja materiałów reklamowych, wywiezienie zawodników do prezentacji, ekspozycja nietypowych nośników reklamy, insert ulotek reklamowych. Promocja Sponsora na ekranach LED, artykuł promocyjny i link do strony sponsora na oficjalnej stronie internetowej sekcji itp. działania tworzące mini - kampanię reklamową).

    Pobierz PDF z ofertą

    Korzyści

    Mecze Stali Rzeszów transmitowane są przez TVP Sport i TVP Regionalna. Ten drugi kanał jest dostępny w NTC (Naziemna Telewizja Cyfrowa), a więc swoim zasięgiem obejmuje praktycznie cały kraj. Dzięki temu mecze Stali Rzeszów będą mieć bardzo dużą oglądalność. Oprócz bezpośrednich transmisji stacja często emituje powtórki. Sport żużlowy od lat jest emitowany na kanałach TVP, które mogą pochwalić się największym zasięgiem na rynku telewizyjnym. Dodatkowo na antenie regionalnego oddziału TVP Rzeszów emitowany jest program „Bez Hamulców” poświęcony rzeszowskiej drużynie.
    Siedzibą drużyny jest Rzeszów, prawie 200- tysięczne miasto, gdzie jedyną drużyną sportową cieszącą się równie dużym zainteresowaniem jest siatkarska Asseco Resovia Rzeszów.
    Polscy żużlowcy od lat należą do najlepszych na świecie. Sukcesy seniorów oraz dobre wyniki juniorów spowodowały, że sport ten staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Świadczy o tym zwiększająca się ilość transmisji z zawodów żużlowych w stacjach telewizyjnych.

    Obecność loga Sposnora

    Pojawianie się nazwy i logo Sponsora w relacjach sportowych i serwisach informacyjnych.

    Efektywność

    Dotarcie reklam Sponsora do ściśle zdefiniowanej grupy docelowej.

    Pozytywny wizerunek

    Budowanie i przełożenie pozytywnego wizerunku drużyny na Sponsora.

    Większa skuteczność

    Gwarancja większej zauważalności przemyślanych działań sponsoringowych niż tradycyjnej.

    Indywidualne podejście

    Możliwość wspierania działań sprzedażowych i programów lojalnościowych Firmy, dzięki pomysłowym rozwiązaniom „skrojonym na miarę” dla Sponsora.

    Popularność

    Wzrost popularności Sponsora w Regionie.

    Pozytywne relacje

    Budowanie pozytywnych relacji z kibicami żużlowymi – potencjalnymi klientami Sponsora.

    DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ W ŻUŻEL

    Wizerunek pełen pozytywnych emocji

    Budowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy z wykorzystaniem ekstraligowych wydarzeń sportowych. Wizerunek który wzbudza emocje, uświadamia ludziom, że trzeba walczyć i pozostawać sobą.

    Media

    Media uwielbiają sport i wydarzenia sportowe, gdyż społeczeństwo także to lubi

    Wartość reklamy

    Sport to ta dziedzina życia społecznego, która wzbudza żywe zainteresowanie. Połowa Polaków interesuje się sportem , dlatego środki finansowe przeznaczone na sponsoring sportu dają dużo wyższy zwrot wartości reklamy, niż środki przeznaczone na inne formy reklamy.

    Nasz team marketingowy

    Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

    Aurelia Wach

    tel 511 473 608

    Marcin Janik

    tel 530 123 950

    Karolina Stefanik

    tel 603 540 211

    Czekamy na Twój telefon

    Kontakt

    Wykonanie: Rekiny-Reklamy.pl